Kannusta asiakkaitasi aloittamaan verkkolaskujen vastaanottaminen

Osa asiakkaistasi ei todennäköisesti kykene tai halua vastaanottaa verkkolaskuja. Tämä ongelma on ratkaistava, jos haluat pitää kiinni tavoitteesta vähentää kuluja ja monimutkaisuutta lähettämällä kaikki laskut verkkolaskuina.

Baswaren Asiakasaktivointipalvelun tarkoituksena on kannustaa asiakkaat siirtymään vastaanottamaan laskunsa verkkolaskuina. Asiakasaktivoinnin tarkoituksena on minimoida paperilaskut ja tarjota työkalut verkkolaskujen vastaanottamiseksi suoraan ostolaskujärjestelmään tai sähköpostiin.

Baswaren Asiakasaktivointipalvelu

  • osoittaa verkkolaskun edut organisaatiosi asiakkaille,
  • kuvaa vaiheet, joilla verkkolaskujen vastaanotossa pääsee alkuun,
  • tarjoaa valmiit työkalut, joiden avulla asiakkaat voivat aloittaa verkkolaskujen vastaanottamisen,
  • luo asiakasaktivointisivuston käyttöösi,
  • järjestää sähköposti- ja telemarkkinointikampanjoita, joilla kannustetaan asiakkaita liittymään verkkolaskujen vastaanottajiksi.

Jos asiakas käyttää jonkun muun verkkolaskuoperaattorin välityspalvelua, asiakas voidaan silti yhdistää verkkolaskujen vastaanottajaksi avoimen verkon välityksellä.

Baswaren Aktivointipalveluiden edut

 

  • Kulut vähenevät, kun laskukohtaiset käsittelykulut pienenevät merkittävästi.
  • Paperittomuus, sillä kaikista paperilaskuista voidaan luopua.
  • Maksusuoritukset kotiutuvat nopeammin ja rahavirta paranee.
  • Näkyvyys paranee, kun raportointitoiminnot tehostuvat.
  • Asiakastyytyväisyys paranee, sillä prosessi paranee huomattavasti vastaanottajan näkökulmasta.

Jaa: